Toshiba Camileo X150 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Toshiba Camileo X150 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

H.Zuidema 17-07-2013
Geschreven voor: Toshiba Camileo X150 zwart

Als filmer heb ik de Toschiba H 30 een formidabele camera met eenvoudig gebruiks gemak met 1080P.

De Toschiba doet het zeer goed op een vaste stander voor bijvoorbeeld een taptoe opnemen. Het beeld is super scherp en mensen die klagen over een slecht beeld weten er niet mee om te gaan. De interne opslagkaart van mij is 32 Mb en van het type extreme en dan is het beeld ook super scherp. Alle waar is naar het geld,dus een duurdere kaart geeft ook een veel beter beeld.
Al het gedoe dat Toschiba niks voorstelt komt af van mensen die niet we waar ze over praten.
Kijk het is natuurlijk geen professionele camera dat is duidelijk maar werken doet uitermate goed. Filmen in het donker is matig, maar ik gebruik hem voor het opnemen van die zaken waar hij zeer goed voor is.